بازی جالب مار در کد جاوا اسکریپت (JAVA Script SNAKE)

کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات


سورس این بازی جالب را در قالب Html نوشته شده که بازی کردن با اون خیلی جالب هست. حتما امتحان کنید!
فقط توجه داشته باشید که اگر از این بازی در سایت خود استفاده میکنید یک لینک به این آدرس در سایت خود یا در خود بازی قرار دهید. با این کار من اجازه استفاده از این بازی را به طور رایگان برای شما میدهم.

با تشکر

لینک بازی: http://future.loxblog.com/document/JavaScript%20Snake.htm



اخطار! استفاده از مطالب وبلاگ با درج لینک منبع مجاز میباشد

اشتراک گذاری

Facebook Twitter More...

نظرات شما عزیزان:

امیر
ساعت8:40---29 دی 1390
خیلی باحال بود
پاسخ: خواهش میکنم.


محمد
ساعت18:05---26 تير 1390
با سلا خدمت مدیر وبلاگ، از این که منو به وبلاگ خودت دعوت کردی ممنونم.

شما که نگفتید با چه اسمیلینکت کنم. اگه ممکنه منو به عنوان آمریکا(USA) لینک کن.

اگه دوست داشتی دوباره به وبم سر بزن و بگو با چه عنوانی لینکت کنم.



راستی: من که خواستم جواب نظر شما رو بدم(با عرض پوزش) نظر شما خود به خود پاره شد.پاسخ: تشکر!
پاسخ: البته باید بگم پاره شدن نظر مربوط به لوکس بلاگ میشه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود